Kot del pasivnega varnostnega sistema imajo avtomobilske zračne blazine zelo pomembno vlogo pri izboljšanju varnosti potnikov. Te različne zračne blazine zahtevajo učinkovite in prilagodljive rešitve za obdelavo.
Lasersko rezanje se pogosto uporablja na področjuavtomobilske notranjostiNa primer rezanje in označevanje tkanin, kot so avtomobilske preproge, avtomobilski sedeži, avtomobilske blazine in avtomobilske senčniki. Danes se ta prilagodljiva in učinkovita tehnologija laserske obdelave postopoma uporablja tudi pri rezanju zračnih blazin.
Thesistem za lasersko rezanjeznatne prednosti v primerjavi z mehanskim sistemom za izsekovanje. Najprej, laserski sistem ne uporablja orodij za izsekovanje, kar ne le prihrani stroške samega orodja, ampak tudi ne povzroča zamud v proizvodnem načrtu zaradi izdelave orodij za izsekovanje.
Poleg tega ima mehanski sistem izsekovanja tudi številne omejitve, ki izhajajo iz njegovih značilnosti obdelave prek stika med rezalnim orodjem in materialom. Za razliko od kontaktne metode obdelave mehanskega izsekovanja je lasersko rezanje brezkontaktna obdelava in ne povzroča deformacije materiala.
Poleg tega,lasersko rezanje blaga zračnih blazinima prednost, da se poleg hitrih rezov tkanina na rezalnih robovih takoj tali, kar preprečuje cefranje. Zaradi dobre možnosti avtomatizacije je mogoče enostavno ustvariti tudi kompleksne geometrije obdelovancev in različne oblike rezanja.
Hkratno rezanje več plasti v primerjavi z rezanjem ene plasti prinaša večje količine in manjše stroške.
Za izrezovanje pritrdilnih lukenj so potrebne zračne blazine. Vse luknje, obdelane z laserjem, so čiste, brez umazanije in razbarvanja.
Zelo visoka natančnost laserskega rezanja.
Samodejno tesnjenje robov.
Naknadna obdelava ni potrebna.
Laserski vir | CO2 RF laser |
Moč laserja | 150 vatov / 300 vatov / 600 vatov / 800 vatov |
Delovna površina (Š×D) | 2500 mm × 3500 mm (98,4” × 137,8”) |
Delovna miza | Delovna miza vakuumskega transporterja |
Hitrost rezanja | 0–1200 mm/s |
Pospešek | 8.000 mm/s2 |