Pod valom dvigov porabe,
zgodovina sprememb oblikovanja embalaže.
Potrošniki ne kupujejo le izdelkov, ampak tudi embalažo.
Embalažni okvir je že presegel obseg funkcionalnih lastnosti,
in prevzame vlogo večje publicitete blagovne znamke.
Lasersko graviranjeembalažna škatla, obdarite izdelke z neskončno ustvarjalnostjo,
in ustvari edinstven spomin na blagovno znamko.
Lepo izdelana embalažna škatla lahko navduši ljudi.
Poleg visoke ravni videza mora imeti škatla tudi prepoznavnost blagovne znamke.
Glede na osupljivo paleto škatel na trgu,
Ni lahko na prvi pogled pritegniti zahtevnih potrošnikov.
Thelasersko graviranjepostopek z iluzijo izjemne magije
zaradi embalaže v trenutku pritegne poglede ljudi,
spodbujanje potrošnje v nevidnem.
Embalažni paket ni samo paket,
Je tudi medij za kulturo blagovne znamke.
Papir za lasersko graviranjenapolni škatlo z idejami in dušo,
Pravočasne informacije o izdelkih za potrošnike,
Prav tako uspešno zagotavljajo edinstveno kulturo blagovne znamke,
V srcih potrošnikov se blagovna znamka vtisne v globoko podobo blagovne znamke.
Embalaža v dobi nadgradnje potrošnje
bi moral uravnotežiti protislovje med prodajo in varstvom okolja.
Neoskrbna laserska tehnologija gravira reciklirane papirnate škatle, da zmanjša kontaminacijo zaradi embalaže.
Hkrati pa še naprej ohranjati ugoden položaj blagovne znamke v srcih potrošnikov.
Potrošniki so navdušeni nad nameni blagovne znamke,
Tako se izboljša ugled blagovne znamke.
Škatla je posoda, v kateri je izdelek,
Tudi polno »podobe, kulture in vrednot«.
Lasersko graviranjekrši tradicionalni koncept oblikovanja embalaže,
Združuje lepoto embalaže in komercialno privlačnost,
Naj se ljudje zaljubijo na prvi pogled,
Pustite edinstven in lep spomin na blagovno znamko.