Preprečevanje in obvladovanje epidemij je vznemirljiv boj in naporen preizkus. Od 21. novembra 2022 je bil Golden Laser zaradi doslednega izvajanja splošne strategije "zunanjega preprečevanja vnosa in notranjega preprečevanja ponovnega širjenja" zaprt 9 dni, da bi se zmanjšalo število nebistvenega osebja, ki odhaja ven, in da bi se strogo nadzorovali zunanji obiskovalci.
Pod vodstvom skupine je Golden Laser izvedlo celovito načrtovanje in temeljito uvajanje, prevzelo odgovornosti na vseh ravneh in zaostrilo verigo, z eno roko pa preprečevanje in obvladovanje epidemij ter z drugo proizvodnjo in dobavo, nenehno izboljševalo svoje znanstvene in natančne sposobnosti preprečevanja in obvladovanja ter zagotavljalo močno in urejeno proizvodnjo in delovanje.
Kdo pravi, da na običajnih položajih ni junakov? V kritičnem obdobju dirke s časom in virusom premagujemo težave, se združujemo in sodelujemo, se nenehno borimo, si močno prizadevamo, dajemo vse od sebe na običajnih položajih, varujemo položaj zlatega laserja in zagotavljamo trdno jamstvo za dolgoročno varno in stabilno proizvodnjo ter visokokakovosten in hiter razvoj podjetja.
Da bi zagotovili pravočasno dobavo pogodbene opreme podjetja, skoraj 150 zaposlenih v podjetju Golden Laser vztraja na svojih delovnih mestih, da bi zagotovili proizvodnjo, ko je industrijski park popolnoma zaprt, in nadaljujejo z duhom žebljev ter vztrajajo na proizvodni liniji. Zunaj parka so zaposleni, ki niso prišli na svoja delovna mesta, izvajali delo od doma in si prizadevali razumeti in spodbujati tako preprečevanje in nadzor epidemij kot proizvodnjo in delovanje ter izvajali niz kombiniranih udarcev "proti epidemiji in zagotovljeni proizvodnji".
Marketinška ekipa aktivno prilagaja svojo prodajno miselnost in si prizadeva, da bi reaktivno spremenila v proaktivno.
Na domačem trgu so prodajne in poprodajne ekipe prevzele pobudo za obisk strank in reševanje težav na kraju samem v primeru preložitve ali odpovedi različnih sejmov.
Kar zadeva mednarodno prodajo, je marketinška ekipa odšla v tujino, aktivno sodelovala na industrijskih sejmih v Aziji, Evropi in Ameriki, prevzela pobudo za obisk strank, predstavila razvoj in načrtovanje podjetja, pomagala strankam analizirati tržne razmere in oblikovati protiukrepe ter pravočasno reševala težave, ki so jih stranke odražale na kraju samem, kar je okrepilo zaupanje strank v blagovno znamko Golden Laser.
September
Vietnamski paket tiskovin 2022
Oktober
Printing United Expo 2022 (Las Vegas, ZDA)
Pack Print International (Bangkok, Tajska)
EURO BLECH (Hanover, Nemčija)
November
MAQUITEX (Portugalska)
Čevlji in usnje Vietnam 2022
JIAM 2022 OSAKA JAPONSKA
Zunanjetrgovinska ekipa podjetja Golden Laser se sooča z azijskim, evropskim in ameriškim trgom in se nikoli ne ustavi. Aktivno sodelujemo na različnih strokovnih razstavah, kot so tisk in embalaža, digitalni tisk, tekstil in oblačila, usnje in obutev, tekstilna oprema in obdelava kovin, in smo blagovna znamka Golden Laser. Širitev v tujino ponuja dobre možnosti za prodajne kanale.
Med udeležbo na razstavi je ekipa Golden Laser prevzela pobudo in stopila v stik s strankami, da bi jih obiskala in komunicirala, ter ob natančnem zagotavljanju poprodajnih storitev za stranke promovirala novo tehnologijo in novo opremo Golden Laser.